Programy UE

29 września 2015

MOSiR informuje

MOSiR informuje.

"W związku z zapytaniami odnośnie sytuacji na basenie uprzejmie informujemy:
Niestety problem z odpadającymi płytkami pojawił się niespodziewanie i na razie podjęte są działania, które zabezpieczają dalsze odpadanie płytek. Ceramika tego rodzaju dostępna jest u producenta po zamówieniu z 2 tygodniowym okresem oczekiwania. Jednakże nie płytki stanowią największy problem w tym momencie, lecz szlichta betonowa pod płytkami, gdyż dopiero po odkryciu można będzie sprawdzić i ocenić jak głęboko sięga problem oraz podjąć kroki w celu naprawy uszkodzonego dna. Na razie nie planujemy spuszczać wody i zamykać basenu, gdyż to spowodowałoby wyłączenie niecki basenowej na ok. 3 tygodnie.
Mamy nadzieje, że nasze poczynania znajdą zrozumienie nie tylko wśród stałych klientów."